Kan du förstå att det är dig jag kämpar för



Har jobbat idag, ock sedan åkte jag till mamma o göran som bjöd på mat. Hur gott, hur gott ? URGOTT!

I varjefall, har inte mer än kommit hem nu. Ock trots att denna dagen varit lång, så kan vi la säga att halva har gått. Får ställa upp för broschan än en gång ock hämta honom i skövde inatt. Får hoppas att min två timmar sömn när jag kommer hem, räcker för att orka jobba imorn bitti. Så jag har ju faktiskt inget roligt att säga. Jag är tillbaka i vardagen, där jag hoppas på mycket inringning nu... Nu ska jag släppa ut mitt hårsvall, borsta igenom det ock sedan krypa NER i mina mjukisbyxor för att därefter krypa UPP i soffan :)



JÄVLAR I MIN LÅDA VAD SNYGG DEN ÄR  !
Jag smälter för denna bilen 1000 gånger om runt jorden.
Helt sinnesjukt vad jag vill ha den !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0