Kalas var det jah



Någon happy- birthday-visa blev det då inte, kanske allas fördel, men nu har folket precis lämnat detta hus efter en tacos-middag, en glasstårta ock ett antal skräck-berättelser. Hur ska jag somna ikväll då ... Hur som helst, min mage är fylld med gottigheter, ock jag har gäspat tusen gånger om. Har syster bredvid mig, upphängd framför gossip girl, ock om vi sett tillbaka på gårdagen ock lagt av ett antal skratt, så har vi bara positiva minnen från igår, som blev en riktigt bra kväll. När jag väl släckte ögonen strax efter tre så kanske det går 3 minuter tills min kära vän herr lindström ringer ock håller mig vaken sådär en timma oväl, något måste vart väldigt intressant. Alltid lika trevlig den pojken ock det blev ett bra avslut på en fin kväll helt enkelt :) Nu ska jag faktiskt släcka ner datan slänga på en film ock därefter försöka sova :)


Nu blickar vi frammåt till kommande helg som kommer bli minst lika bra !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0