Jag skulle kunnat ha skrivit denna låten









Har nyss kommit hem från Karlstad. Underbar ort måste jag säga, ock jag hoppas innerligt att jag får en weekend där med mina vackra i vår igen. För där kan man skapa minnen gjorda av guld !


Hur som helst, det blev lite smått inhandlat idag. Tänkte visa det i nästa inlägg faktiskt :) Dagens har vart kanon ock jag är typ slutkörd på ett eller annat sätt. Ska ta upp lite räkor för ikväll igen, mums. Jag är ett stort fan av skaldjur, riktig lyx. Sedan har jag en kväll framför tv:n. Finalen av bonde söker fru (det måste jag bara se), Berg flyttar in, Sanning ock konsekvens ock därefter sex and the city. Nej jag är inte nördig hela dagarna...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0