Is it cold or is it just me



Hey allesammans, snarare god morgon. Har nyss vart ute en sväng, ock trots att jag är ute i sista stund, dagen innan lag-på-vinterdäck-dagen, så har även jag fått på vinterdäcken, ock efter ett tusentals svärningar hit o dit o över till grannen, så fick jag resultatet, ock bultarna sitter som berget... Hoppas jag! Det här är för att visa alla killar som nervärderar tjejer ock tror att vi inte fixar det, men det gör vi. Alla traditioner om att det är gubba-göra, ock sånt där klarar inte en tjej... De traditionerna har jag nu brutit ock visat alla kön som åkt på väg 200 utanför mig att en kvinna liksom man kan byta däck! Tack för det, nu känns det bra att ha fått det sagt!

Det blåser ute, ock de har tagit sig in i hela kroppen på mig, så sitter ock huttrar o skakar av kyla. Så nu ska jag fika lite granna, ock sedan krypa ner framför en film med mitt underbara duntäcke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0