inte det minsta trött



Klockan närmar sig två ock jag är i full gång med att städa garderoben igen. Huuh, jag har vänt på dygnet. Jag är den enda tjejen på min facebook som är online, det måste betyda att det är dags att stänga ner allting. Men om man nu inte är det minsta trött. Jag vände på dygnet i måndags jag vände på dygnet i tisdags ock nu gör jag det igen. Så jag kan väl lika gärna vika klart de kläderna som jag slängt ut ur garderoben av någon konstig anledning. Jag har en förmåga att såfort jag tar ut en topp för att prova, så måste jag vika tio stycken som blir skrynkliga under tiden. Så efter att ha provat 10 olika toppar, så betyder det att jag vikit 100 stycken... Inser nu att mitt liv är enormt ointressant, så likt alla andra tjejer så stänger jag ner nätverket för ikväll. Måste upp alldeles för tidigt imorn. Men jag skulle ju stänga ner.... GODNATT.




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0