fika - time



Nu ska jag fika lite. Sitter ock kollar på reprisen av Idol från igår. Tycker det är sjukt synd att Amanda Persson åkte ut igår. När hon väl väljer rätt låtar så är hon ju grym. Hon har den bästa ock rösten av alla idoler. Fattar inte hur folket dömmer idolerna. Om jag ska vara ärlig, så tyckte jag faktiskt att Moa kunde åka ut. Inte för att hon är sämst, utan för att jag gilllar alla som är kvar. Men Moa är ju redan är klar artist. Hon har en egen låt som hon kommer göra en singel av. Hennes bransch är ju redan igång. Spelar ingen roll om hon kommer 2 eller 3. Hon har sin nisch. Hur som helst. Nu blir det sharonfrukt, kiwi ock kaffe :)





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0