dekoration



 

 

 

En stor ljuslykta i glas. Den pyntade jag med glittret ock en ljusslinga. Hur mysigt som helst såhär på vinterhalvåret. Sedan blev det glödlampor, blockljus i vaniljdoft, pynt-glitter, 2 ljusslingor ock en spegel till badrummet som kan stå ock så är spegeln snurrbar. Hoppas ni fattar hur den ser ut. Det värsta av allt, ser ni sprickan i spegeln ? Jag råkade förstöra den det första jag gjorde. Om det är något som jag är bra på att förstöra så är det speglar. Har nog krossat en kilometer spegel i hela mitt liv om man skulle pussla ihop allting. Hur många år i otur blir det ? hela livet ... ?

(som tur är så är jag ingen sån där som tror på sånt, att man får otur när man går under stegar, läser andras horoskåp, ock i detta fallet krossar speglar. Då hade jag, som ni säkert förstår, vart körd)


Hur som helst spegeln har en andra sida med förstoring på, så spegeln åker in i mitt rum istället, perfekt när man ska noppa ögonbrynen.
Utöver så blev det lite julklappar på det :) Känns skönt att ha börjat julshoppa varjefall, slippa stressa med ALLTING i sista stund.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0