chicy

 

Sitter ock drömmer mig bort till in favoritvärld - inspiration



 

 

Vad gör ni en dag som denna då ?

Jag ska verkligen försöka att göra mitt bästa denna veckan till att inte äta något godis, utan försöka hålla mig tills fredag. Jag började förra veckan ock klarade måndagen. Men sen på tisdagen åkte vi in till Therese, ock då hon bjöd på en ny chokladsmak, då fanns det inga hinder, ock mitt löfte till en bättre vardag, var bortkastat. Jag var bara tvungen att testa den nya smaken, ock så god som den var, så är det inget jag ångrar nu efteråt. Men det led till att jag gottade mig onsdag vidare till torsdag, fredag, lördag ock till o med igår. Men denna veckan har jag inget planerat, så då kanske jag kan hålla mig till fredag :) Jag ska försöka!

 

 

Vissa kan störa sig på ett beroende, jag har tusen!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0