we must stand together



Igår när jag slutat jobbet vid ett så drog jag till mamma där även Therese var :) Vi åt middag tillsammans ock sedan hjälpte mamma mig med att ta ut allt mitt löshår för att sedan färga mitt hår. Usch vad kort hår jag har nu, känns fruktansvärt, när jag kan jämföra med den längden jag hade :) Men det var skönt att få ut det faktiskt ock vila håret lite :) Nu sitter jag här, korthårig ock skriver en liten to-do-list inför morgondagen :)

Ska åka in till mamma vid 08.00 imorgon, så det blir tidig uppstigning för min del :) Hämtade ut mitt nya löshår häromdagen, ock det ska jag sätta i imorn :) yeeees, highscore! Nytt ock fräscht inför kommande helger, Jul, Nyår ja hela paketet ock det känns väldigt väldigt bra!

När håret är klart så drar jag mot Lill-staden Mariestad ock hämtar upp Lovisa för att sedan fixa biljetter, ock sedan ska vi nog gå över stan :) Vi ska dessutom göra premiär i en ny klänning-butik som nyss har öppnat, så det ska bli himla trevligt :) Hoppas på att man kan hitta något inför jul, eller varför inte nyår ? :D


Kan ju meddela alla att min jul är räddad ock jag slipper sitta hemma ock dö på julafton :) Får träffa mina släktningar likt varje jul :D



Såhär kort är mitt hår igen :O shiit ..........
Men imorn är det långt igen :D :D :D :D :D



 

 

Ska försöka ta före- ock efterbild imorn (:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0