3 grupper klara för festivalen 2012




Käkar en massa, ock går igenom min garderob, för att hitta något att ha på mig imorron, då det vankas 20-års fest :) Ska bli riktigt kul ! Såg även att Töreboda-festivalen släppt några artister inför festivalen 2012 :) De släppta är Danske Kim Larsen, Svensk/danske metalbandet Amaranthe med sångaren Joakim Lundberg från Mariestad ock dessutom Tobbe trollkarl. Känner mig lite lagom skeptisk till dessa, men de bästa släpps ju alltid i slutet, ock det är då jag hänger på kroken, med smilet fixat.... Hoppas jag varjefall :)

Kim Larsen vet jag inte så mycket om, känner igen låten this is my life bara. Amaranthe är inte det minsta min musiksmak, men på något sätt tror jag att det kan bli bra, När tjejen kommer in i låten, så blir det riktigt grymt , hon har sjukt fin röst !  Lyssna på Amaranthine med Amaranthe, den gillar jag faktiskt!






 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0