utskrattad .... IGEN




Att kalas alltid för med sig att alla i slutändan sitter o skrattar åt mig förstår jag mig inte riktigt på, men det är väl bra att jag sprider glädje både på gott ock ont antar jag... (?)



 

 

 


Hur som helst, super duper mätt denna dagen med, efter att ha käkat ett alldeles för stort lass med smörgåstårta ock glasstårta. Konstigt nog, så det som lockar mest just nu är en film, ett tjockt duntäcke ock smörpopcorn som bodylotion på kroppen. Kan ju bara hoppas att eran helg har vart lika bra som min, för den är svår att slå :)
Imorn går vi in på ny veckan igen, ock vad som väntar där återstår att se, 20-års partajj på lördag varjefall, oerhört attraktivt! Have a nice evening :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0