hejdär :)

 
 
 
Kan ha tagit min längsta sovmorgon ever idag, vaknade dock till o från, men låg kvar :) Har fixat mig lite granna nu för ikväll väntas jobb :) Annars så har jag fått en avi att mitt körkort finns att hämta, så det blir en tur förbi posten ock hämta det innan jobbet kallar vid 17 :) Kan inte fatta att jag nu får köra igen, känns förjävla gött! Så himla lycklig! Ock att körkortet redan har kommit känns också helt sjukt nice! #happy
 
 
Igår var det tänkt att vi skulle spela minigolf i bäcken i mariestad, ock sedan åka ut mot ekudden ock grilla, men eftersom att vädret var lite svajjit längs vänern, så blev det istället middagsmys hemma hos Madde med alla vackra, helt fantastiskt ! ♥
 
 
Denna veckan kommer också bli bra, inviger man den på bästa sätt, så är det bara att följa banan. Imorn blir det nog en tur ut till pappas husvagn ock se hur det ser ut på torsö :) Sedan blir det husaren på lördag igen! :D #glädje!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0