MUSIK - TIPS



Delar med mig av lite fräsch musik som sprider glädje i varjefall mitt rum denna kväll :) Volymen står på max, fönstrena rör sig av all bas, ock jag bara njuter av kärleken till musiken!


På allra första plats, som jag skrivit tidigare, Mina favoriter - ITALOBROTHERS med låten BOOM

1. Azuro feat. elly -
Toca Me (dan winter edit)
2. Cascada - Au Revoir (dj gollum edit)
3. Natalia kills - Love is a suicide
4. Crystal rock and hornyshakerz - How will I know (vanilla kiss edit)
5. Punkrockerz feat. carmen and camille - Shine 4U

Sedan hittade jag en låt, som jag tyckte var grym! När jag väl laddade ner den såg jag att den vart med på någon eurovision eller liknande, men eftersom jag inte kollar på sånt, så hade jag helt missat denna hit! Tycker den är riktigt skön, dock tröttnar man ganska fort på den när man väl kommit in i låten, men början är klockren!

Sunstroke Project & Olia Tira - Run Away








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0