merry christmas



Klockan har passerat tolvslaget ock ja, nu är det jul, varesig det känns som så eller inte !
Min uppesittarkväll spenderades inne i Töreboda, ock jag har nu bara kommit hem. Tanken har slått mig att jag glömt köpa julklappar till några ... Som sagt julstressen är på, men på något sätt känner jag mig ganska sansad ändå. Ett sånt dära vanligt julrim fick jag till där på slutet i all hast.

Är mer stressad över att jag inte han få tag på nya p-piller efter en veckas försök. Blev så irriterad förut så jag började tjuta. Nu får jag börja om på ny kula. Jävla ungdomsmottagning, där de säger att de ska vara där ena dan, ock så när man väl är där, så får man en ny tid, ock även den skjuter de upp. Jag hatar det, fan fan fan .... fortsätter med fan fan fan ..... Ilskan bryter ut i hela kroppen, känns som jag ska explodera vilken minut som helst!

Ska tvätta bort sminket ock krypa i säng nu, klockan ringer på 05.00.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0