lill-lördag



Vad gör man när allting går emot en !?

Igår började min dag med att jag skulle sätta i nya håret, så ja, nu är det långt igen, men dessvärre så är jag inte det minsta nöjd :( Vill fan slita ut det, NUUU! ... Denna gången var håret så himla tunt i topparna mot vad det förra var, så nu syns det verkilgen att det är fejk. Då mitt är tjockt ända ut i topparna, ock jag har klippt min hår rakt, så blir det värsta kanten när det andra sen är så himla tunt så det till o med lyser igenom :( fan ska jag slita ut det, eller ska jag hata mitt hår i 3 hela månader :( ? Bara för detta, så känns hela min jul o nyår förstörd ock bortkastad.

Igår skulle jag ock Lovisa även fixa biljetter, men när vi väl kom dit, så fick vi en uppdatering av att biljett-försäljningen inte började förrän idag, torsdag. Kändes hur jävla O-gött som helst ! Så då är det bara att fixa sig ock dra in idag igen då ... :s Inte konstigt att jag inte har pengar, då allting hamnar på dyr soppa :s

Efter Mariestad åkte jag o mamma hem till henne ock käkade, innan hon skulle börja jobba vid fem, ock då drog jag mot skövde för att uträtta lite ärenden. Visar ikväll vad jag fick med mig!
blev kvar i skövde över natten, ock har nu bara kommit hem. Men att komma hem förstörde min dag, ock jag mår redan skit över att jag åkte hem. Tänk att varje dag ska man få sig smäll ock dåligast mår man för att man inte har ett jobb, för hade jag haft det så hade jag fan inte bott här ock åååh vad underbart det hade vart. Det tär på hela min kropp innombords att vara här !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0