längtar till fjortonde december



Då släpps H&M's kollektion som jag skrev om tidigare. "The girl with the dragon tattoo".
Här kommer en liten sneak peak på kollektionen. :)

KÄRLEK!



















Här nedan kommer plaggen som kommer släppas,
ock jag listar mina favoriter! :D







På bilden ovan vill jag ha kängorna på nedre raden. Jag vill ha de första byxorna (bild2) Sedan vill jag ha jeansvästen ock jeanskjolen! SJUKT SNYGGT!







Här ovan vill jag ha tre skinnbyxorna, mössan ock skinnjackorna!







Ock på denna sista bilden vill jag nästan ha allt! Vill ha cardiganen på andra bilden, skorna på fjärde bilden, tishan på femte bilden, absolut den långa kappan på sjätte bilden, jeansjackan + ryggsäcken!



Detta är en riktigt grym kolletion, älskar den redan trots att den inte kommit ut än, haha! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0