everything changes



Sitter ock läser min förra blogg, ock jag var en helt annan människa på alla sätt o vis. Jag blickar över axeln, vad jag ser, syns inte till. I dagens läge känner jag att de sista åren runnit iväg, ock jag kan ångra vissa saker jag inte gjort än. Men jag ger det en chans att inse att jag har hur mycket tid som helst kvar att uppleva :) Jag kan känna att mitt liv började när jag var 18, jag tog ett stort steg ock kunde berätta för min mamma hur jag verkligen mått alla mina år, Ock hon hjälpte mig igenom ett stort projekt! Innan stängde jag in mig själv i en box, utan att låta någon komma nära. Men det känns bara bra att jag lämnade den biten utanför!

Jag lägger en blick på dagens schema, vad som väntar är jobb mellan 18-22.15 :) Missar dock idol, men det spelar jag in, så kan jag när jag kommit hem avnjuta ett kilo godis framför idol, låt mig säga natten lång ! :)




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0