christmas eve




God juldags-morgon :)
Hade en väldigt bra jul igår :) Dagens började med att klockan ringde 05.00, ock jag städade, duschade ock fixade ordning mig, innan jag ock fredrik vid halv elva drog in ock fixade de sista julklapparna ock sedan for till mamma. Hjälpte henna att fixa ordning hennes hår, lockar :) Närmare tolv begav vi oss in mot mariestad, Belinda, Niklas ock Felicia ock resten av släkten som var där :) Åt god mat, kollade på kalle anka, hälsade in tomten, ock lekte med Felicia ock Linus ock alla deras julklappar :) Felicia ock Linus fick vara tomtenissar, ock jag har nog aldrig skrattat så mycket när de skulle dela ut julklapparna, Linus alltså ! :D

Närmare 18 - 19 stryde vi julen vidare hem i fägre. Trots att magen var full, så åt vi mat igen, körde ordlekar ock hade julklappsutdelning, där ingen tomte kom så Arvid fick ställa upp som tomte-nisse :) Kvällen rundades av vid 02.00, ock sängen har nog aldrig lockat så mycket!


Har ingen bild på våran gran att lägga upp, men tur är väl det.... Den ser ut som ett fan-skap ! Hur som helst, Tack för en fin jul allesammans! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0