beautiful weekend




Godmorgon på er, vilken helg jag haft ! Har inte haft den minsta tid till att sitta vid datan, som ni märkt. I fredags åkte jag in till mamma o Göran. Vi bakade köttbullar ock en massa julgodis, så nu är våran del av julbordet avklarat. I år har köttbullarna alla möjliga former ock storlekar, då vi var tre som rullade, ock alla olika. Sedan gick vi ock handlade ock käkade pizza. Mumssss ! :D

Mätta o belåtna gick vi tillbaka hem, ock slog oss ner framför tv:n. Såg bland annat på spåret ock Die hard 4.0. Den slutade vid 01.00, så jag bestämde mig för att sova över hos mamma o Göran. Jobbade ju dessutom dagen efter mellan 10-13. Slapp jobbdag. Efter jobbet var det raka vägen hem, i raketfart, för att duscha ock börja fixa ordning mig inför min lördag-kväll, hjälpte även Therese att färga håret, så nu är den roten bortspolad :) Vid 19 rullade folket in ock vi spårade ganska rejält, fast på ett bra sätt. Jag ock fredrik var nog värst som utförde sista skålen vid 04.00. Utöver så blev det en himla rolig spel-drickar-kväll i trevligt sällskap. :D

Nu hade söndagen landat, Vaknade upp med gårdagens smink ock tur var väl det, då jag bara hade 20 minuter på mig. Blev väckt vid 10.40 ock klockan 11.00 drog vi iväg mot Kinnekulle ock ett stort julbord med god efterrätt ock en massa godis. Kände hur allas blickar plötsligt vändes mot mig av ett sådär 100 tal människor, då jag tog in på det långa efterrätts-bordet !! Anlände i fägre runt 16.00 ock då var det enbart mjukisbyxor ock pluffströjja som gällde, innan jag styrde vidare in mot mamma, så hon kunde kika över mitt hår :) Är faktiskt nöjd nu, eller ja nöjdare varjefall, så ska försöka ta en bild senare idag hade jag tänkt :)

Ny vecka idag då, ock min dag ska spenderas i skövde med Marie. Ska in till Töreboda vid 11 ock uträtta lite ärenden, sedan tuffar vi mot storstaden SkövdeCity för julklapps-shopping :D


Hörs ikväll alltså, med bilder från min två senaste lördagar, dagens outfit ock förmodligen före- ock efter-resultat på håret :)




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0