THIS ONE'S FOR YOU

 
 Idag släpptes UEFA-låten med guetta ock zara, in på spotify ock lyssna vet jag :)
 
Jag har precis varit hos tandläkaren ock jag går alltid därifrån lika glad. 25 år utan det minsta lilla hål. Inte den minsta förändring sedan 18 månader tillbaka då jag var där sist. Hur är det ens möjligt undrar jag, men vet ni, jag skrattar idag.
 
 
Nu ska jag kolla på paradise ock softa i sängen. Börjar klockan 3 så innan dess så ska jag bara laga mat, så det blir slappt ock gött för mig.
 
God helg alla :)
 
 
Mitt hår är katastrof, men jag bryr mig faktiskt inte. Jag tänker inte fixa det heller, slöseri med tid när man bara ska jobba... Hahah
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0