SKA VI SLÅ VAD

 
 
 
 
 
Tog ett kliv ut i verkligheten ock andades in den friska luften. Fick se något som gjorde att det kändes mer realistiskt att någon stänkt lera på min bil, än att det som jag blickade först denna morgon skulle vara fågelskit. Fan det var fågelskit ock jag var tvungen att räkna avfyrningarna. Kan inte ens be er att gissa hur mycket det var. 53 anfall fick min bil stå ut med under nattens gång. Helt sjukt att det ens fick plats. Så när jag spolat rent min kaninbur passade jag på att spola av bilen också. Så mindy spenderade flera timmar ute i det gröna gräset. Tror hon kände sig lite fri under den tiden.
 
 
Så annars kan man ju undra vad jag sysslat med? Jag har inte hunnit med något annat om sanningen ska fram. Slumrade till i soffan efter maten ock nu närmar sig klockan fyra. Då kommer rörmokaren hit ock monterar min dusch igen. Så ikväll ska jag ta en lång dusch.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0