REPEAT

 
 
 
 
Den här låten alltsååå!
Bäst just nu ock jag repeat'ar den så fort jag kan (y)
 
 
Vad jag älskar att vakna tidigt när man ser att solen skiner. Gick ock la mig efter tolv, stängde av alla alarm eftersom jag kunde sova ut, men jag vaknade vid sex ändå, det gillar jag. Då vet jag dessutom att jag kommer somna gött ikväll när jag väl går ock lägger mig.
 
Filmen igår var så fin. Kvalitéten i djungeln var fantastisk. Vi såg djungelboken dåvaa. Men den hade sina scener, när man blev livrädd ock kastade sig bak i stolen. Man trodde att man kunde gräva sig ner ännu djupare i sätet samtidigt som man skrek. Inte att det var läskigt, men att något hoppade fram väldigt fort i bild. Sånt kan man ju bara inte vara beredd på, även om stolspolarn sa; "nu kommer det, "nu kommer det". AAAAAAAAH! Men den var bra tyckte jag varjefall :)
 
Idag ska jag ställa in mina saker i badrummet. Det bir skönt, för nu har det stått i matsalen i 2 veckor ock samlat damm. Sedan ska jag fixa ordning mig ock invänta Therese ock Viktor bland annat. Klockan 14 ska vi fira gammelfarmor på 90-års dagen. Vi ska äta mat på krubb tror sedan får vi se lite vad som händer.
 
 
Trevlig helg alla fina människor.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0