LÖRDAG

 
 
 
 
 
Jag har sovit i kanske fyra timmar. Vaknade med frisyren i en trassel-boll ock tänkte att det får funka för idag också. Jag har kört så hela veckan så en dag mer eller mindre kan väl kvitta.
 
Sjätte jobbdagen denna veckan ock allt känns fan braaaa. Totalmissar ju summerburst, men jag har ju aldrig varit där så jag vet ju inte vad jag missar bortsett från vad man kan se på snap. Fan jag vill också dit någon gång!
 
Nu är klockan 06:40 ock jag ska dra ock jobba om en timma. Men idag ska jag handla så då passar det bra att ta bilen till jobbet. Tycker det är asjobbigt att gå hem med en massa varor. Man blir ju fan dövarm, så får man börja klä av sig på trappan, ah ni fattar..
 
Ahne nu ska jag dricka upp mitt kaffe ock kolla på youtube innan jag åker.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0