HAVET ÄR DJUPT

 
 
 
Vad sjukt fort veckorna går. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Men idag är det 3 veckor sedan som jag tränade... Veckan efter bröllopet så var man ju som en zombie som vandrade runt. Jag sov såfort jag hade möjlighet. Förra veckan så åkte jag på en förkylning. Jobbade ju dock som vanligt, men hade ingen ork till att gå ock gymma. Denna veckan började ju inte heller bra, då jag var sängliggandes i 2 dygn. Känns som att jag får sikta på nästa vecka, ock förhoppningsvis vaknar jag upp med motivationen på topp på måndagsmorgon.
 
Idag är jag ledig ock jag har inte alls mycket på agendan. Tvättade 7 maskiner igår, så det slipper jag idag. Hur gött? Får se lite vad dagen har att bjuda på.
 
Imorn drar min jobbarhelg igång klockan tre. Men innan dess så ska jag till tandläkaren ock det ser jag fram emot. Jag vet att jag säkert är den enda som faktiskt gillar att gå till tandläkaren..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0