EN VANLIG TORSDAGSMORGON

 
 
Det blir ingen vandrig för min del på imorgon. Istället ska Hanna, Marie, Therese ock jag äta på Thaihouse i skövde ock därefter ska vi dra på bio ock se djungelboken. Så det blir en väldigt mysig fredag om ni frågar mig. Perfekt.
 
Nu väntar jag på att rörmokaren ska komma hit ock montera ihop mitt badrum igen. Sedan ska jag lägga på lite smink så jag har det färdigt till klockan tre då jag ska börja jobba. Annars blir det lugnt för min del idag, kanske tar tag i städningen, men det får vi se.. Har väldigt mycket pappkartonger ock skolådor här hemma nu som måste slängas.. Igår hämtade jag ut ett paket med tre nya converse. Mina var så slitna så jag behövde verkligen skaffa nya. Får dock skicka tillbaka mina adidas court som jag hade tänkt att ha på jobbet. De var inte bekväma för fem öre, om det myntet hade funnits kvar...
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Älskar converse, brukar använda mina nästan hela våren och sommaren :)

Svar: ja visst är det så, när man känner att man vill vara lite vardaglig, då passar de perfekt! :D
Maliin Johansson

2016-05-05 @ 10:44:27
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0