EN BRA DAG HELT ENKELT

 
 
Jag ska försöka sammanfatta mig helg. Jag skrev tidigare att dricka skulle ju bli champagne först vid fyra, men champagnen startade redan klockan ett ock det tackar man ju inte nej till! Jag är ju ganska bra på att dricka alltsåå, haha. Bortsett från whisky. Det går bara inte. Inser att mitt nyårslöfte om att lära mig att dricka whisky kanske inte kommer gå igenom.. Hur som helst. Blev överraskad av Marita ock Irene som också ramlade in i trädgården ock gjorde mig ock mitt sällskap, sällskap. Den meningen blev lite knas, men jag tror ni fattar.
 
När vi hade fått i oss smörgåstårta ock fikabröd, så blev det lite presentöppning. Sedan när klockan närmade sig fyra, så gick jag, Therese ock Martina in ock drog igång i köket. Jag fixade drinkar ock Martina skar alla grönsaker som vi skulle ha till våra grillspett under kvällen, medans Therese var den som stod runt om oss ock såg till att allt blev i sin ordning. Vid halv fem ramlade resten av tjejerna in. Så vi slog oss ner ute i trädgården ock hade det gött. Tackar vädergudarna för värmen som var. Vid halv sju fick alla fixa varsitt grillspett som vi sedan grillade tillsammans med majs, korv ock kött. Såklart att lite regn skulle falla från himmelen just där ock då, men med lite paraplyer så gick det bra. Vi hade ju ställt upp ett "partytält", så vi kunde fortfarande äta ute i trädgåden. Dessutom så har väl ingen dött av lite regn. Efter maten öppnade jag ännu mera presenter ock insåg att fan vad de där tjejerna känner mig braa! Tack snälla ni! Jag blir ju tusan bortskämt! Vid nio gick vi in, skruvade upp musiken, körde lite lekar ock sjöng ock dansade som att vi inte gjort något annat under våra liv.
 
Sedan var det bara att tuffa till olstorp ock dansa loss natten lång. Jag är ju så jävla sjuk, såfort jag har fått i mig tillräckligt med alkohol, så tror jag att jag är värsta king på dansgolvet. Tänker nu att jag kanske dansat alldeles för galet inför folk som jag enbart är en tjej i gröna kläder på coop för. Haha, men man kan ju bara ta sig chansen att skratta åt sig själv. Hur som helst, stötte på en som hängde med oss på Uport i somras. Martin du vet, Hanna! Hur sjukt var inte det eller? Men givetvis jättekul. Trodde inte att jag skulle träffa honom där. Så kul att se lite ansikten som man inte sett på ett år. Men sedan ville olstorp slå igen portarna så då hoppade jag ock Marie på nattbussen som gick från skövde. Jag landade i soffan vid halv fyra, drog igång ett barnprogram ock var inne lite på messenger innan jag tvärsomnade kanske vid fyra? Jag vet inte, men är jag trött, ja då somnar jag fort minsann.
 
Ska försöka slänga in lite bilder någon dag, men jag har mycket jobb på agendan just nu, så det blir nog inte så vidare värst mycket uppdateringar om sanningen ska fram, då jag är ledig först den 3:e juni. Igår var jag inte alls motiverad att jobba så mycket, men idag känner jag att detta kommer gå hur jävla bra som helst, pang på bara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0