YOU'RE STRONGER THAN YOU THINK

 
 
Då har jag vaknat upp på årets långfredag. Med huvudvärk dessutom. Har sovit katastrofalt inatt, men det var nog för att jag drömde en mardröm lagom nu på morgonen. Känns som att jag var inne i drömmen i flera timmar ock kan sätta ihop en hel story. Dock tänker jag inte göra det, då jag bara vill glömma hela alltet..
 
Aja, Igår var det full fart på jobbet, ock när det började lugna ner sig fram på kvällen, så kände jag hur mina ögon stirrat in i skärmen i alldeles för många timmar. Så det var ju skönt när klockan slog 22 ock vi kunde slå igen butiken ock traska hem ock få sova.
 
Varför är jag ens vaken nu kanske ni tänker? Jag är en morgonmänniska, så är det. Ska börja denna helg på gymmet, har jag tänkt. Men innan jag går dit, så blir det en uppvärmning på 2 km längs kanalen.
I veckan har träningsvärken varit mina första känningar, ock det har varit så skönt att få det tillbaka, trots att jag körde lätt i måndags, så var det tydligen tillräckligt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0