NÄR VI SES BLIR DET EN TYST MINUT

 
 
 
 
 
Först o främst, så hoppas jag att ni har en bra lördagskväll !?
 
Klockan har passerat halv nio ock jag har precis tvättat bort mitt smink. Det var lika skönt som man kan föreställa sig.
 
För ungefär fem minuter sedan så fick en känsla av att jag har fått nog. Det är mycket som man vill ändra i sitt liv, men allting kräver stora steg ock framförallt mod ock inte minst en plan. Så nu ska jag skaffa mig en plan till en början. Tur att jag har hela livet på mig, haha. Är det vanligt att man grubblar över sin framtid undrar jag, för jag grunnar säkert alldeles för mycket..!
 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket ock slå på någon töntig film så jag somnar så pass gött som möjligt. Imorgon är det sista dagen på min jobbarhelg, så jag vill gärna somna ock vakna ock bli av med den så fort som möjligt (y) jag tror ni hajjar, så natti natti säger jag därmed så hörs vi en annan dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0