MÅNDAG

 
 
Så himla kul kväll i fredags alltsååå. Klockan sprang iväg ock istället för att cykla hem, så körde robin hem oss, hur snällt? 2 lata tjejer helt klart, haha. I lördags så klöv vi ved i typ fem timmar, sedan gick jag in ock duschade ock fixade ordning mig för en kväll på mandys. Ock igår jobbade jag extra. Men denna helgen var så himla braaa, kombinerade nytta med nöje helt klart.
 
Nu har vi kommit över denna helgen ock idag var patrik sjuk, så då kunde jag byta ut min tid, 17-22.15 för att istället jobba 7-17. Så himla mycket bättre för min del.
 
 
Men nu ska jag slå på gårdagens avsnitt av farmen eftersom jag råkade somna till i soffan igårkväll..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0