GIRLS N' MOM'S NIGHT LAST WEEKEND

 
 
 
 
En udda rubrik ock lite bilder från min förra helg, för att inte glömma den gamla trudilutten,
då jag även idag inte kan somna. Känner på mig att det blir en lång natt, ock då ramla denna låten ner i mina tankar ock då tänkte jag att sådan här musik borde man fan somna till alltsååå, så vi testar...
 
Bortsett från min dubbelhaka, som ni kan skymta lite lätt, så är även min plats längst fram om jag själv får välja, för jag gillar att styra musiken. Då kan jag ta låtar som jag kan ock göra det som jag gillar mest, att sjunga ... Får jag den stunden, då blir alla kvällar braaaa! Får tacka min systers (tjejen i mitten) framtida man för att han körde oss, så vi slapp ta det tåget vi hade bokat, för annars hade vi aldrig hunnit dricka den mängden vin, ock då hade vi ju kommit ihåg hela kvällen. Vissa gånger räcker det att veta att man hade roligt !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla samlade på 4 banor på sista bilden, galet bra lördagskväll förra helgen om ni frågar mig.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0