EN BRA START PÅ VECKAN

 
 
Idag började jag min måndag med en liten springtur på 2 km, sedan gick jag till gymmet, helt dösvett efter den uppvärmningen. Men min känsla idag var att jag gjorde det för nöjes skull. Körde ganska lätt idag på gymmet då det var första gången sedan ett år tillbaka. Kan inte fatta att det nästan är ett år sedan som jag gymmade sist. Men idag kändes det braa. Kommer säkerligen ha träningsvärk i hela kroppen imorgon, ock det ser jag bannemig fram emot.
 
Nu när farmen är slut, så var jag tvungen att gå in på tablån för att se vad man ska börja titta på nu. Positivt var ju att halv åtta hos mig börjar idag igen. Det tycker jag kan vara lite småkul ibland när hon bakom kameran slänger ur sig sina kommentarer. Så nu ska jag koka upp en kopp te ock inta soffan som aldrig förr. Typ.
 
 
Halv åtta hos mig
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0