ATT STÄLLA UPP FÖR LAGET

 
 
Börjar med att säga huaaa! Detta blev minsann en längre dag än planerat. Här säger jag öppet till alla att jag kan tänka mig att bli lite sjuk, ligga i soffan ock bara tycka synd om mig själv. Men istället går alla andra ock blir sjuka, ock inte bara en gång, utan flera gånger under bara detta året, jappp!
Så idag blev det problem på jobbet igen, ock jag fick hänga kvar ock göra mitt jobb i tolv ock en halv timma sammanlagt. Helt sjukt vad jag är borta just nu. Ock ingen mat har jag klar. Men idag känner jag faktiskt att jag inte orkar ta tag i något... Så det får bli knäckebröd ock digestive till kvällsfika, leva lyx så att säga..
 
Aja, på onsdag kommer min bror hit ock på torsdag ska jag hänga med mina fantastiska syskon, tack för att någon räddar upp min vecka! ♥
 
 
Langar upp en 2 års gammal bild, som trots allt fortfarande rockar. Bäästa storasyster ock lillebror! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0