ÄNTLIGEN HEMMA

 
 
Denna dagen har verkligen inte sprungit förbi. Jag trodde fan aldrig att jag skulle få gå hem. Hur som helst, dagen är gjord ock nu ikväll ska jag nog göra varma mackor, enkelt men ändå gott.
 
Denna helgen ser jag fram emot, det kan jag lova. Plötsligt händer det något ock jag sitter inte bara hemma själv. Vin ock 2 tjejer på fredag, ock på lördag så pratade min mamma ock Göran om att vi skulle äta mat på mandys. Det tackar jag ju inte nej till, även om det är hur jävla gött som helst att titta på film en lördagskväll. Men jag får försöka hålla ordning på mig själv ock även alkoholen dåraaa, då jag ska jobba extra på söndag morgon.
 
 
Det var allt för nu ock säkert ända tills dess, XO.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0