AIN'T NO SAINT - PEG PARNEVIK

 
 
Igår var jag ledig, vilket var extremt skönt, då jag över måndagen ock tisdagen sammanlagt jobbat i 22,5 timmar, ock det är väldigt mycker mer än vanligt. Städade av här hemma ock åkte sedan ock köpte blommor på Linas trädgård. Älskar blommor, speciellt liljor, rosor ock eucalyptus-blad.
 
Tog även en sväng in på coop för att handla mat. Min bror kom ju hit igårkväll, så då bjöd jag honom på tacos, ock det var så sjukt gott. Jag äter i stort sett aldrig tacos, för det är inte detsamma att äta det när man är själv.
 
Varjefall... Idag ska jag ock Fredrik åka in till Mariestad ock äta frukost med Therese på stan. Vi har en hel del frågor som vi behöver få svar på. Sedan plussar jag på att jag är ledig hela denna dagen också, ock drar en slutsats om att även denna dagen blir en bra. XO
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0