NU KAN DU GÅ DIN EGEN VÄG

 
 
 
 
 
Vilka dagar det har varit! Det har bjudits på full hetta, hela den gånga helgen, så jag passade på att vara ute så mycket som möjligt. Min fredag började med att jag gick ut ock tvättade bilen vid 06.30. Sedan spenderade jag hela kvällen med mamma ock göran. Vi lyssnade på musik, solade oss lite brunare, grillade, spelade kubb, krocket, yatsy ock kortspel ock drack gott hela kvällen lång, ock när vi kom in på småtimmarna så var jag mer eller mindre tvungen att dricka upp min gröna drink, klockan slog 01.00 ock jag avslutade där ock då. Skickade lite snap ock somnade mitt i allt. När jag vaknade några timmar senare, fick jag lite av panik. Jag skulle börja jobba klockan 07.00, ock hade pga all alkohol somnat ifrån att ställa klockan.. Men jag vaknade 06.05 ock slog på så vis mitt personbästa i att bi klar inför jobbet på bara 40 minuter. Då hann jag även få upp håret i en hyffsad boll, Det ni!
 
När jag slutade klockan 15 cyklade jag hem, tvättade bort sminket ock gick ut i trädgården ock njöt av en god drink som stod färdig på bordet. Då var jag där igen, samma sol, samma musik, likaså så grillade vi ock njöt av värmen hela kvällen. Vid 21 gick vi upp ock satte oss på deras balkong ock spelade lite andra spel, så det kan låta bland annat. Jag ramlade trappan ner för att fylla upp glaset gång på gång med rom ock coca-cola. Ursäkta, men så jääääävla gott.
 
Söndag ock slappardag, vad gör man igentligen då mer än att slappa? :)
 
Nu har jag liksom ni kommit till onsdag. För mig innebär det en dag ledigt! Molnen har skapat mönster på himlen, så jag befinner mig inomhus. Det är dags att göra sysslorna jag skjutit på i veckor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0