DEN LEDIGA DAGEN

 
 
Godmorgon hörrni. Torsdag ock jag jobbar 7-17. Sedan ska jag först åka ock hämta mammas bil som också varit på service, sedan om vädret tillåter, så ska vi åka ock fiska, typ vid kanalen någonstans antar jag. Sitta på kanten ock fika ock ha det gött. Men just nu ser det ganska mörkt ock dystert ut...
 
Hur som helst, i tisdags när jag var ledig så åkte jag ock Therese till Jönköping. Så efter jobbet igår monterade jag ihop mina möbler. Men nu har det stannat av lite, då jag saknar några skruvar. Men jag får förhoppningsvis de imorgon annars i början på nästa vecka. Jobbigt att behöva vänta på småsaker bara när man vill få ordning..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0