COOL

 
 
 
 
 
En tusenlapp rullade in på kontot. Det var vad jag fick tillbaka på skatten. Det var inte mycket, men hellre lite än att behöva betala tillbaka. Dessutom så var det precis vad jag behövde med en vecka kvar till löning. Då går jag runt denna månaden också då (y) Tjolaheey vad glad jag blir!
 
Annars då? Jag har spenderat kvällen i Mariestad, spelat minigolf, fikat ock firat Viktor tillsammans med hans fru aka min syster ock mamma mia. Nu har jag precis kommit hem, klockan närmar sig 21 ock jag ska faktiskt hoppa i kojs. Börjar klockan 07.00 imorgon ock kör till 17, sedan ska jag in till polisstationen innan klockan 19. Så imorgon blir en hektiskt dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0