TEAMWORK

 
 
Hej på er :) Vilken vecka i superfart vi åker i. Skrev ett inlägg igår, som jag trodde att jag uppdaterat, men antagligen så hade jag inte så mycket att säga. Nu när jag startade upp datan, så låg inlägget kvar, det var en text utan innehåll typ, så inget speciellt.
 
Om ni undrar så är jag fortfarande inte frisk.. Över 2 veckor har passerat ock jag hostar vidare. Jag vet tusan inte vad det är, men jag är glad att jag inte har feber ock måste ligga hemma. Det är ju roligt att jobba över sommaren, så jag har faktiskt inte tid att sjukanmäla mig. Så är det med det.
 
På mitt jobb, så ansvarar jag över hela godisavdelningen ock alla tidningar. Men över sommaren så har jag även ansvar över all frukt ock grönt. Jag lägger ner hela min själ för att få det så bra som möjligt. Idag gjorde jag frukten för sista gången detta året. Det var lite tråkigt att gå hem idag faktiskt. Jag tycker det är riktigt kul att sköta om en sådan stor avdelning, ock det känns bra i hjärtat när man blir nöjd med det man gör också. Längtar redan tills nästa år, då jag jag får lägga ner min tid på det igen. Det blir en helt annan sak att arbeta med färskvaror, då det skiljer sig från vecka till vecka. Hur som helst, denna sommaren har gått så bra, ock vilket sammarbete vi har gjort tillsammans. Så himla roligt! Nu har jag helgen ock nästa vecka kvar sedan är det semester. Frågan är, kommer jag kunna släppa allt på coop? Har jag verkligen tid för semester? Såklart!
 
 
Nu ska jag njuta av min fredagskväll på detta vis, med musik i bakgrunden. Har längtat efter rödvin ock choklad hela veckan, så nu mår jag bra minsann.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0