RUN AND HIDE

 
 
En varmdusch ock bodylotion hände precis. Nu har jag dukat upp med en stor kopp te ock inväntar farmen.
 
Min dag har i vanlig ordning rusat förbi. Vet fasiken inte vart mina timmar tar vägen, men idag har jag tittat väldigt mycket på serier. Man kan säga att jag blev sofflad totalt. Men det är skönt att ha en dag ledigt ock bara ligga ock flyta, laga lite mat mellan vågorna ock sedan flyta vidare. Det känns ännu bättre när man även har jobbat hela helgen (y)
 
Varjefall så hämtade jag ut mina paket idag :) 2 par klackskor, men ska välja ett par av dem, men ah det är sjukt svårt när det är till ett så speciellt tillfälle. Många funderingar som svävar runt i mitt huvud, vilken färg blir bäst, vilken klackhöjd kommer jag kunna gå en hel kväll i, vilka är bekvämast... Ja hujedamig säger jag där ock sätter punkt.
 
Sedan blev det lite påfyllning av garderoben ock detta visade sig locka mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0