RÖKTE CIGG PÅ DIN BALKONG

 
 
Godmorgon!
 
Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon. Så jag har inte mer än vaknat ock klockan är redan halv nio. Men det är söndag ock mina måsten ligger på noll. Med gott samvete kan jag göra precis vad som helst.
 
Igår började jag min morgon med en liten promenad. Sedan gick vi till Hembageritet för en fika. Smakade hur bra som helst. När allt sjönkt till sin rätta i magen, så gick vi till spelbutiken för att spela på trav. Jag köpte trav, DD ock vinnare som jag skulle rätta under kvällens gång.
Vid tre så kom Therese ock Viktor hit. De hade bland annat köpt en chromecaster till mig, så den kopplades in. Sedan vet jag inte vad vi gjorde, för helt plötsligt så var klockan fem ock då fixade jag ordning lite mat.
 
Sedan närmade sig klockan sex, ock även tiden som mina lotter skulle rättas. Så vi traskade upp till mamma ock Göran för att få en guide(-ad?) tur genom spelen. Jag kunde sjönga glatt när det visade sig att jag hade vunnit på dagens dubbel. Trettiofem kronor rikare, + 60 kronor på trisslotten. Så jag ska pallra mig till spelbutiken idag ock byta in dem till nya triss, så tre nya chanser får jag.
 
Innan gladiatorerna skulle börja så körde vi ett par omgångar i yatzy. Det spelet är fan kul alltsååå! Sedan slog vi oss ner i soffan ock tittade klart på gladiatorerna innan Therese ock Viktor åkte hem strax innan tio. Så deras besök här blev till en heldag, vilket jag inte alls vet om de hade planerat, hahah. Men trevligt var det!
 
Sista lediga dagen idag innan jag går in en period med lite extra-jobb. Jag ska försöka ta vara på dagen. Kanske blir en tur till IKEA med Therese ock Viktor. Annars så är det tvättning ikväll som gäller.
 
Imorgon jobbar jag 8-14 ock sedan 17-22.15. Men jag är ledig på onsdag, vilket är enda dagen innan nästa lördag som jag är ledig, så då ska jag passa på at träffa Mathilda ! ♥
 
 
Men nu ska jag äta frukost ock diska bort från gårdagen, ciaaoo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0