MÅBRA-SHOPPING

 
 
 
 
 
Idag hade vi medlemsdag på jobbet. Mycket folk ock många siffror. Jag passade på att storhandla när jag slutat. Det blev mestadels hemprylar. 18hundra fattigare åkte jag hem, ändå lika lycklig. Tycker fan det är kul att handla ock veta att man har det som behövs! När jag kom hem så drog jag igång datan ock kröp ner under mitt duntäcke. Sedan dess, 5 timmar tillbaka så har jag sov-tittat på serier denna lördagskväll. Choklad har jag också ätit, logiskt va? Men nu har jag liksom piggnat till efter denna intensiva dag, men jag ska strax hoppa i säng igen, så jag kan fixa mitt söndagsjobb också.
 
Har gått igenom mina förvaringar ock insåg att jag behövde göra en beställning. Mina mascaror behöver bytas ut, concealern är nästan slut, sedan går jag in på de sista dropparna på mitt värmeskydd, så jag var tvungen att beställa en ny flaska, VIKTIGT!
 
Nepp nog om min dag. Njut av eran helg kära ni!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liky

Åh vilken härlig shopping! Materiell lycka när den är som bäst

2016-01-23 @ 22:34:50
URL: http://makeupbyliky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0