DEMI, SÅ JÄVLA SNYGG!

 
 
 
 
 
 
Idag har jag suttit med kokosolja i hela håret, jag har kopplat av med en svalkande ansiktsmask ock jag har duschat ock smörjt in mig med bodylotion ock fotkräm. När man har kommit så långt med fräsch-heten, så kunde jag lika gärna bädda rent i sängen idag igen (trots att jag gjorde det i måndags). Men hellre oftare än mer sällan om ni frågar mig.
 
Hur som helst. Nu har jag, efter en ordentligt middag bestående av oxfilé, hasselbakspotatis ock sallad, nersköljt med vin, förflyttat mig in till tv-rummet. Jag har dukat upp med glas champagne ock njuter av sällskapet till fullo. Chips ock dipp står även på bordet, ock även en Marabou choko jelly, bästa chokladen, MARABOUUUU!
 
 
Så om ni frågar mig, så kan jag inte få en bättre kväll just nu, ciaoo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0