SÖNDAGSJOBB PÅ GÅNG

 
 
Alltsåå vart kommer alla dagar ifrån? Logiskt sett så vet jag ju att måndag, tisdag, onsdag jaa hela veckan lång bara rullar. Men blir det inte mer man ska fira för varje år som går. Vet inte om det bara är jag, men jag bir påmind dagligen att det är något speciellt man ska äta eller fira? Nutellans dag, kladdkakans dag, semladagen.. Ja min bakbok "sju sorters kakor" kommer snart inte räcka till längre. Men inte mig emot, såklart! Nu har det blivit personligt också, vänskapens dag? Det är väl alla dagar eller? Nog funderat, klart studerat.
 
Idag är det söndag, ock jag har inte den minsta ångest att gå till jobbet idag. Satt klistrad framför mello igår. Eller jaa, klistrad var väl lite att ta i, men jag lyssnade på de som föll mig in, sedan stängde jag ner ock hängde på netflix resterande timmar innan jag skulle sova. Så röstningen? Ingen aning. Men fan albin alltsååå ! ♥ Albin ock Mattias låt "Rik", så sjukt jävla braaa! Sedan tyckte jag Robin Bengtsson också var bra ock Samir ock Viktor, sommarplåga deluxeee. Tror den kommer spelas en hel del om sanningen ska fram. Men en klar favorit, rik såklart.
 
Nu ska jag dricka upp min cappuccino innan jag traskar till jobbet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0