PÅ ETT ELLER ANNAT SÄTT, KAN DET GÅ?

 
 
Jag står ock tittar upp i skohyllan, plan för plan, ock tänker för mig själv; "jag måste rensa bort lite skor". Men å' andra sidan så vet jag med mig att det inte kommer gå. Världssämst på att slänga saker.. Kanske kunde jag sälja bort lite skor? Skor som näst intill är oanvända, vad ska jag ha dem till igentligen? Ock vad ska jag ta mig till, haha.
 
Hur som helst, så har jag uträttat en hel del telefonsamtal idag. Jag känner mig väldigt tankspridd, men jag har hoppet kvar att det ska falla på plats. På lördag ska vi ju som sagt ut ock bowla med våra mammor på O'learys i Skövde. Så nu har jag även bokat Glädje för middag innan vi hoppar i bowlingpjuksen klockan halv nio.
 
 
Vad jag längtar efter denna helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul o bowla :)

Svar: ja så jävla kul 😀 !
Maliin Johansson

2016-02-22 @ 16:04:53
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0