MUSIK ÄR NÄRING FÖR SJÄLEN

 
 
 
I söndags så åkte vi till IKEA ock något som alltid följer med en hem när man varit där är ljus. Värmeljus, kronljus, doftljus.. Jaa, ni fattar.
 
Sedan köpte jag ett nytt sminkbord ock en ny stol dit, ock mina ihopbyggnader av möblerna ha börjat. Satt lite igår morse innan ja började jobba på morgonen. Annars så är det pappkartonger överrallt just nu. Ska försöka springa bort med det ikväll när jag kommer hem från jobbet. Men nu ska jag slå på en film ock dricka mitt te, innan jag går iväg ock jobbar hela dagen! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt ...kul med lite nytt och Ikea har så mycket kul.
Maria

2016-02-02 @ 07:21:02
URL: http://www.houseforus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0