HÖJ UPP VOLYMEN SÅ HÖGT ATT ..

 
 
Vilken dag igår alltsåå. Steg upp vid halv fem, fixade ordning mig lite granna ock vid sju åkte jag till fägre för att möta upp min bror, lasta på sängen på släpet ock sedan börja vår tur mot Göteborg. Hade satt en tid att vi skulle lämna Göteborg senast klockan tolv, för att jag skulle hinna hem ock fixa ordning mig inför kvällen. Men klockan passera ock jag sköt min senaste tid att åka halvtimma för halvtimma. När klockan passerat ett så gick min klocka sönder. Ett tecken på att jag bara borde skita i vad klockan blev. Men strax efter två lämnade vi Göteborg ock jag var hemma vid halv fem, skyndade mig som tusan med hår ock make-up medans de andra sörplade vin i tv-rummet. Hade tid för lite mingel jag också innan vi bytte tåg mot bil till skövde. Jag skruvade upp volymen ock sjöng med i låtarna högt ock ljuvligt, haha ;) God mat på glädje, man fick påfyllning av vin i glaset ock sedan var det dags att traska mot O'learys. Bowling är ju så jävla kul om ni frågar mig. Idag har jag ont i hela kroppen. Träningsvärk i armen, kramp i benet, träningsvärk i magen (?) ont som tusan i nacke ock rygg. Allting från gårdagen satte en stämpel på min kropp. Så idag har jag legat i sängen hela dagen, har varit så trött då det var en lång, intensiv men underbart kul gårdag. Gjorde ett ryck till coop då jag var tvungen att köpa tvättmedel... Hur kul? Sedan landade jag i sängen igen efter lite mat i magen.
 
Men ah nu ska jag slå på en film ock fortsätta mitt sängliggande. Underbar helg, ock jag är proffs på att ha kul, visste ni det?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0