GODMORGON

 
 
Idag var det kämpigt att ta sig upp, men motivationen till mig själv, löd: Du är ledig imorgon.
 
Igår jobbade jag ju i stort sett hela dagen. Var hemma två timmar på dagen. Då lagade jag mat, vattnade i lägenheten ovan ock vilade lite granna. Idag kör jag mitt vanliga tisdagspass på 10 timmar, sedan kommer Mamma ock Göran hem från Thai, vilket innebär att jag enbart har min egna lägenhet att sköta om. Men satan vad fort dessa veckor har gått.. Men det här att sköta ett helt hus på egen hand, det kräver planering minsann, speciellt för att få in lediga tider att elda ock få upp värmen i kåken. Men allt har funkat hur bra som helst.
 
 
Nu ska jag slänga på mig lite kläder ock sedan traska iväg till coop! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0