GOD KVÄLL

 
 
Vilken skön helg jag haft. Idag steg jag upp klockan sju. Gick ock la mig ganska tidigt igårkväll, så jag vaknade utvilad. Diskade bort från gårdagen, sedan dammade jag av här hemma, putsade speglar ock så. Skönt att få det gjort. Utöver så har jag lagat god husmanskost bestående av hemmagjorda biffar, potatis ock hemmagjord brunsås. Hur mycket bättre kan det bli? Bakade även lite chokladbollar som jag göttat mig med framför serier hela eftermiddagen. Så nu är min mage spängfylld ock jag är trött som tusan.
 
Nu väntar jag på att farmen ska börja, annars har jag inte mycket mer för mig ikväll. Ska gå ock lägga mig tidigt idag också, för imorn jobbar jag 8-14 ock sedan 17-22.15. Då finns det ingen mening med att sitta uppe sent, när man har en sådan lång dag framför sig.
 
 
Glad alla hjärtans dag ♥ !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0