FEELING LIKE A GHOST SOMETIMES

 
 
 
 
 
Igår fick jag mina Raybans, hemleverans dessutom av en snygg kille, hur braa? haha men ah jag har bestämt mig för att behålla dem :) Så nu längtar jag efter att få inviga dem. Kommer använda dem flitigt!
 
Blev precis överkörd. En våg drog över mig med en massa känslor. Det fick mig även att inse att det endast är två veckor kvar tills alla vi tjejer ska bowla med våra mammor. Kommer bli så galet kul. Jag är en extrem outsider, ock en galen känslomänniska, hur konstigt det än må låta, haha. Jag tänker ofta att jag inte platsar in riktigt, men ändå kan jag inte låta bli att längta efter de där tjejerna alltsåå. Jag är fan lyckligt lottad som inte har blivit dumpad av dem allihopa än..
 
Hur som helst, så ska jag strax dra iväg ock jobba. Ser fram emot lördag ock lite ledighet nu faktiskt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0