EN VANLIG ONSDAGSMORGON

 
 
 
 
 
Väntar just nu på att min frukost ska bli klar, nybakat bröd alltsååå ♥ !
 
Under tiden ska jag dricka en kopp te. Min mugg som jag fick av min bror för typ 2 år sedan rymmer en halvliter för att vara exakt. Vilket motsvarar den mängd jag dricker varje morgon. Så himla mysigt att hoppa ner i sängen med en kopp te, slänga på någon film ock bara känna hur solen tar över himlen så småningom.
 
Idag är jag sådär ledig ni vet. Känns så sjukt bra. Så jag ska nog ta en tur till staden med mamma verkar det som. Men ingen stress inte. De hade varit uppe i 22 timmar igår när de kom hem, så jag gav dem tillåtelse att ta lite sovmorgon. Ock jag själv behöver verkligen inte stressa.
 
Annars så är nog min huvudingrediens idag att bara ta igen mig. Men åker man till både Mariestad ock Skövde så får man lätt klockan att springa iväg. Men jag bryr mig faktiskt inte!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0